welcome 2014 :)

Assalamualaikum semua.


Selamat tahun baru 2014. okay. dah makin tua. aaaa. actually nak update status kat facebook tapi rasa macam nak taip panjang sangat. nanti orang annoying dengan aku lantas terus unsubscribe malah ada jugak yang block aku nanti. HAHA

well, i'm in the middle of examination week. oh. memang sengaja update sebab tengah mengantok study tengah hari cenggini. aaaa. the first paper is on Friday ! waaaa. well, we still have time. ahaha. ayat nak sedapkan hati je tu. padahal takot !

wei, sat. tadi nak cita benda lain. ni dah out of topic pulak. huhh.

okay back to the main topic. serius, aku rasa macam dah tua sangat dah ni woi. dah suku abad dah pon tahun ni. mengikut angan angan nak kawin umo 25. nahhhhh. ni dah nak masok 25 dah. habuk pon tak dak. aaa. well, to whom it may concern, please datang hantaq rombongan secepat mungkin. hahahah! pengakuan berani mati ni, jujur aku jeles tengok member yang dah kawen. hahah. besa la umo camni. sensitip. lol

actually aku tak fikir sangat pon. sebab aku nak keja dulu. lepas tu kita pk naaa. hik. aku rasa tahun 2014 ni mungkin akan bawa banyak perubahan dalam hidup aku. aaaaa. tahun ni In Shaa Allah habis degree. lepas tu dah boleh apply kerja. and In Shaa Allah status pon bertukar jadi wanita bekerjaya. lepas tu kawen! hahaaa! eceh! moga dimurahkan rezeki. Amin

pada aku tu la perubahan yang besar kot sebab dari student life tetiba kena kejutan budaya terus masok alam pekerjaan. aaaa. i cant imagine it right now. sebab tak tau lagi apa yang bakal dilalui. yang pasti aku nervous nak berdepan dengan realiti. ceyyy, ayat. rasa nak lempang diri sendiri baca post ni nanti. kahkah

sepanjang 2013, banyak sangat kenangan. pahit, manis, kelat, semua laaa. banyak. sampai ada yang aku sendiri pon tak ingat. errr. tapi tu laa. most of the times, aku kat Arau. banyak masa dihabiskan dengan kawan kawan satu kepala yang bakal berpisah tak lama lagi. okay. boleh kita skip part ni? sobsss T_____________T

aaaa tahun lepas banyak cita yang best, happy. sebab. aku dapat anak menakan which is Hafiy si bambam. aaa rindu pulak kat budak kecik tu. lepas tu, first time dapat DL. claps for me. hik. sem lepas je la. sem ni macam aaaaa macam tak yakin je nak dapat. :O


lepas tu apa lagi. aaaaa, ada tapi biar lah rahsia. ekekee. tahun 2012, aku banyak sangat mengeluarkan air mata yang berharga. hahaha! okay tak mau ingat dah. tapi tahun lepas dah happy dah. lepas dah setahun, semuanya going back to normal. one word. Alhamdulillah. :)

thank you Allah for all the blessings. the happiness. the sadness. and all the memories that ever happened in my life. semua nya mengajar aku erti tabah. sabar. dan buat aku lebih matang. dan yang paling penting buat aku lebih mendekatiNya. :)

harapan aku untuk tahun ni. aaaa. harapan ? copppp. azam kot? okay. azam untuk tahun, banyak. sampai ada orang tu siap upload kat insta dia. amboi. segan cek tau. hikk. tapi suka. meowwwww. apa2 pon thank you :')

weii, panjangnyaaa. bila nak stop ni. kahkah.

sat, banyak nak taip ni. aaaaaa. tolong doakan aku dapat capai azam - azam aku tu. doakan kejayaan aku. doakan aku dapat grad tahun ni. doakan aku cepat dapat kerja. doakan aku cepat kawen. eh? and doakan yang terbaik untuk aku okay? thank you.

okay la. rasa macam dah tak da motif pulak. stop sini dulu.

till meet again dear blog. aaaa

maassalamah :)









Comments

Popular Posts