1 april.

dear blog,

hari ni kan rasa macam the worst day of the week tau. slumber jek aku pakai tshirt (labuh)

dengan jeans kelabu. padahal tahu hari khamis je boleh pakai jeans + tshirt. memang company

ni tokwan aku punya kan? eh? haha. lantak ah. lepastu kena tegur dengan akak akak kat sini.

padan muka!

tapi takde la worst sangat pun. mungkin nak period lah tu. moody je rasa. nak marah orang

pun ada. huhu

kadang2 kan, rasa macam nak give up everything. syaiton betul. pebende lah yang nak give up

sangat. Allah kan ada. surely He will give the best for me. tinggal nak usaha. doa. usaha

doa. usaha lagi. doa lagi and the list goes on sampai la Allah bagi apa yang terbaik untuk

diri ni. bukan tak faham. hangpa tahu lah kan, syaitonnirrajim ni memang suka hasut anak

cucu Nabi Adam a.s. aku pulak jenis iman tak kuat. hmmmm makin cepat la rasa gitew. benci!

sekarang ni tengah apply je kerja bebanyak. biaq semua company nampak muka aku je kat

senarai applicants! haha. dapat tak dapat belakang kira. yang penting USAHA.

==================================================================

#tak pe kalau tak boleh terima diri aku seadanya. tak pe. maybe you dont meant it. but

sometimes people can get hurt with our words. and thank you anyway. buat aku tersedar kat

mana aku berpijak. apa yang aku ada. i will appreciate it. aku bersyukur dengan apa yang aku

ada sekarang ni. i know it from a long time ago. so no worries, i'll take it as a lesson.#


daaa

Comments

Popular Posts