new design. new look. new hope. new beginning.

Assalamualaikum.



dear blog.

its been awhile since the last update from me. tengok my blog dah bertukar wajah! yeyyy. dah matang sikit. kot? muka je macam tak berapa matang mohon abaikan. anyway, happy belated birthday to me ! hihi

muka muda umur tua. k.






since dah bertambah umur, terasa jugak aaa diri semakin tua dan matang. eceh. lepastu bila bukak belog, baca previous entries rasa macam nak lempang diri sendiri. kenapa hang taip macam tu? kenapa benda remeh pun nak cerita? kenapa kenapa? kenapaaaaaaa?? arghhhhhh!!

terus saya belek semua post dari tahun 2010 sampai lah the latest one 2014 ni. tak banyak pun. ada dalam 286 posts. kebanyakannya merepek, merapu dan tidak MATANG. booooo! nasib baik bakal mertua tak baca blog. kang terus reject haku. bahaha. dengan yakin saya pun delete semua post yang tak memberi manfaat kepada diri dan sekalian alam.

so sekarang ada dalam 77 post termasuk entry ni. banyak gak aaa yang dah didelete. kisah sedih, kecewa memang saya tak nak simpan dah. fokus untuk masa depan! ewah. hihi. lepastu yang merepek repek elok buang sebelum nama baik saya tercemar. bahahaa

In Shaa Allah from now and onward no more cerita kecewa, merepek. sebab nanti bila baca balik kan dah sedih. tak patuttttt. hihi

betul lah orang cakap. pengalaman mengajar kita erti kedewasaan. ecehh. dalam hidup ni mesti lah ada ups and downs. kalau tak do semua tu, alamatnya mati. macam kat mesin nyawa tu, kan kalau straight line maksudnye dah meninggal. so?

i'm trying to be positive. thanks to my family, beloved one, kawan kawan selalu bagi semangat untuk saya yang tengah menanam anggur ini. doakan saya cepat dapat kerja. dimurahkan rezeki. Allah. long way to go. thank you di atas semua doa kalian :)

good luck to myself . chiayuuuuu ! :D

till then.

salam





Comments

Popular Posts