kelam kabut.

Assalamualaikum.

selamat hari Sabtu. tak sangka dah 23 November dah hari ni. maknanya dah tak lama dah nak habis semester 6 ni. bayangkannnnnn.

aku ada 5 report nak kena siapkan sebelum week ke 14. huwaaaaaaa. stress to the max! nak mengarang report bukan lah semudah nak nak blogging ni. kalau blogging tak kisah la hang nak cerita apa ponn. ayat tunggang terbalik ka ada orang nak kisah? tak. tu laa. bab report ni lah yang cek lemah sikit. alahaiiiii.

i'm not really good in essay or report writing. hmm. trying to be the perfect one. tapi kalau nak jadi penulis report yang baik, we need a lot of reading! masalahnya sekarang ni ada satu je. MALAS. terok gila perangaii. ya Allah bila lah aku nak jadi seorang manusiaa yang rajin membaca. eh. setakat baca tweet, status kat fb, or baca blog nak buat apa? tak ilmiah langsung ! erghhhh

actually aku tengah cari mood nak taip report ni. tu yang bukak blog sat. mana tau sat tetiba idea datang mencurah curah ke ladang gandum. hm tu pon kalau lah.

aku ada satu masalah sekarang ni. i have lots of tasks to be done, but i've become more lazier. lazy. yes, i'm lazy. dont know why. dah tahap kronik dah ni. adoii.

padahal member ada ja dok depan mata tengah buat keja. aku? mengadap jugak keja aku tapi menung je lebih. tah apa yang dimenungkan tak tau laaa. serius, ini memang masalah yang serius. aku sedar je tapi masalahnya bila nak buat je, mula lah mengantok and what not. erghhh

why me? huhu. sedih bila fikir pasal ni. apa nak buat ni? aaaaaa. dah tak larat nak keep calm dah. cemuih dah dengaq ayat tu. aaaaa. help.

cuma boleh berdoa semoga Allah bagi kekuatan dan idea yang bernas kat aku. mohon doa dari kalian. bila dah kelam kabut sangat dia sampai satu tahap yang aku jadi malas nak buat apa2. shame on me! damn.

okay la. kena stop dah ni. semakin lama, semakin aku membebel. hahahaa

kbaii.


Comments

Popular Posts