September yang indah

Assalamualaikum.

hai blog! :)

aku tak la rasa excited sangat nak update ni. entah laa. lately, banyak  yang aku fikir. actually tak payah fikir pon takpa kot? tapi nak buat macam mana. bukan boleh kawal pon. kadang2 tak mau fikir pon. tapi, tetiba ja terfikir. acane tuuu?

oh yaa, supposed bulan September buat aku happy, bertambah matang. yelah, umur aku pon dah cukup 24 tahun pon minggu lepas. 6 September. Happy Birthday to me ! yeyyyy ! :)

birthday card! thank you Libresse ! :)


wiwitttttttttttttttt <3



terharu. sobsss sobsssss *sambil lap hingus*


eh, lupa nak bagitau, aku dah pon dapat anak menakan (anak buah/anak saudara). bertambah la sorang lagi hero kat dalam family aku ni. Alhamdulillah i'm officially got the title 'Mak Ngah'. hikhik *gelak tutup mulut* actually banyak je nak cerita pasal new born itu. tapi nanti laa.

congrats Abang and kakak ipar :)


Muhammad Hafiy Sufyan. what a nice name  ! semoga menjadi anak yang soleh ya sayang :)


Alhamdulillah. rupanya banyak sangat perkara baik yang terjadi dalam hidup aku lately. mula mula result exam sem lepas. Alhamdulillah sebab tak pernah pon jangka akan dapat DL. *senyum sampai telinga*

lepas tu dapat anak menakan yang lahir 2 hari sebelum birthday aku. best sangat tauuu ^___________^ lepas tu apa lagi? hmm. tak da dah kot. hikhik

kalau ada nanti aku update lagi. oh yaaa, tadi masok kelas Ethic. Puan Romiza tanya sapa ada belog. hikhik. dengan tak malu nya aku pon angkat tangan. well, dia cakap ber blog ni bagus untuk kita tambah idea and confident level. eceh!

harus la kena confident! blog ni dah la world wide boleh baca. jadi aku dah cukup confident ke ni? muehehe. agaknya la kot. kalau tak, tak buat la blog buruk ni. hikk

harap harap Puan tak jumpa la blog aku ni. malu weeiii. bhahaha.

tak memasal masok kelas dia nanti kena sembunyi bawah mejaa. =.='

okay lah, got to go.

Alhamdulillah for everything Ya Rabb :)

good nite.

:)


Comments

Popular Posts