saya pelajar tahun ketiga ♥

Assalamualaikum dear bloggers ♥

sekarang ni memang aku liat sangat nak berbelog ni. adoiiiii. tak tau lah kenapa. semakin bertambah usia, semakin malas nak berbelog. naaah ! siap hipotesis bagai. haha

sejak dah masuk tahun ketiga ni, aku dah mula rasa keserabutan melanda. ye la, start sem ni dah kena fikir pasal final year project (FYP) yang sangat digeruni sejak zaman diploma lagi.

tapi time diploma dulu, buat fyp ni berduo. orang kata apa, ringan lah sikit beban otak nak kena fikir kan. mana nak buat coding, dengan report lagi. tak menang tangan wei. time tuu, aku partner dengan Bad. hihi. coppppp ! Bad tu pompuan laaah.

Bad adalah seorang manusia yang terer programming. teehehehe. aku? aku boleh la sikit. sikit ja. apa2 time poli dulu, memang rujuk dekat Bad. tak pon, supplier coding, iaitu, bebudak laki kelas haku. HAHA. yang aku lemah sikit bab2 coding nih. errrr. macam mana aku buleh ambik kos IT ni, nanti aku cerita dalam entry lain.

dak, la ni nak cerita pasal sem 5 ni haaa. kat UITM ni fyp ni individu. omakgaddddddd ! yang tu lah yang paling digeruni. terrrrrrrr. bukan apa. rasa macam tak da keyakinan diri. wuuuuuu. tapi, sem ni tak da lah serabut sangat pon. cuma buat proposal je. proposal pon susah. hmmm

yaaa, i know. aku boleh buat. aku boleh !! yeahhh ! semangatttt !!

mana ada orang tak da masalah kan. selagi tak lepas presentation fyp yang entah bila tuu, selagi tu lah aku tak boleh menarik nafas legaaa. makan tak habis, tidur pulak melebih lebih gara gara terlalu stresss. eh. over kauuuu.




errrr. lama tak upload gambar kat sini kan. nah ambik ! =,=

okay lah, nanti sambung lagi. ingat senang ka nak update blog dalam keadaan macam ni. hmmmm, sebenarnya tu cuma alasan. hihi. aku memang banyak sangat masa. tapi dok buat apa tak tau. hmmm. musykil pulak dengan diri sendiri. okay la okay la.

stop sini dulu naa. nanti cek sambung tauuu. baiiii koranggggg.

ma'assalamah ;)






Comments

Popular Posts