Semester 5 | Tahun ke 3

Assalamualaikum bloggers, readers :)

seperti yang semua penduduk bumi ni tau, aku cuma lah seorang blogger separa tegar yakni separa masa sahaja. bak kata omputih, part time lah. hah, senang. eh, apa benda aku nak taip ni? errrrr. tak tak. aku rasa bukan part time dah ni. half time pon bukan. kalau kerja ni, gamaknya dah lama kena pecat ! haha

aishhh, dek kerana kekangan masa (eceh!) malah internet pon tak da, tu lah sebab bin musabab aku tak update blog yang semenggah ini. waah !

punya lah lama tak update, entry pasal new year, azam baru serta keazaman yang tinggi pon tak wujud di laman ini. heh. maaf. Nuffnang pon dah tak sudi nak jengah blog aku. hukkk !

Nuffnang ! where's your advertisement? please come to mama ! :P sila memeriahkan majlis yang sedia ada di blog ini yaaaa !

In Sha Allah, aku akan aktif berbeloging semua mulai saat ini. percaya lah.

damn ! banyak sangat nak di cerita nih. tak tau mula yang mana satu.jadi aku mulakan dengan Bismillah dulu lah ya. :)

Bismillahhirrahmanirrahim ^_________^

maaf la aku punya entry kali ni macam terabuq ja. errrr. excited plus minus blur jugak ni. dah lama tak perah otak untuk hasilkan entry yang merapu kat blog ni. huahua :D

seperti tajuk yang tertera di atas, well now i'm a Third Year student of UITM Arau major in IT. hikhokkkk. hangpa tau dak, dah masok third year ni, semua hal pon dah jadi serabut. sebab diselubungi FYP ! apa ??? jeng jeng jenggggggg !

yeahh, start semester 5, aku dah kena mula buat preparation for Final Year Project. okay, minggu kedua pon dah serabut dah weiii. mana  nak kena cari superman supervisor lagi. nak pk tajuk lagi. hm hm hm.

but, Alhamdulillah. aku dah dapat pon superman yang dicari cari itu. eh, maksud aku supervisor. tajuk pon Alhamdulillah boleh dikatakan tak lah susah sangat. tapi, tak tau la sem depan macam mana. sebab tak dapat gambaran lagi. so, i hope all of you please pray for my success yaaaa ! haaaa. macam tu lah kawan . hiiii

moga Allah sentiasa permudahkan urusan aku dan kawan kawan seperjuanganku. Aminn :)

i think thats all for now. will update later.

thanks for reading.

:)






Comments

Popular Posts