end of the semester 4

Assalamualaikum bloggers.

sorry sebab private blog secara tetiba. hehh! ada orang perasan tak? ada tak? tak da? okayy fine T_______T  something had happened to me? eh? tak. terpaksa buat macam tu for my own safety. eceh ! bukan sebab ada hacker or apa ka. ada lah sebabnyaaa. hehe

lets keep the words unsaid. ahaha. malas dah nak fikir lagi. everything become worse. i don't know why. i just want to end it nicely. no regret or what. bukan nak lari dari lari masalah. tapi tu je jalan yang terbaik yang aku mampu buat setakat ni. aku tak mau keruhkan lagi keadaan yang tersedia keruh. huhu

cukup lah semuanya macam tu je. biar Allah yang tentukan semuanyaaa. Allah tu sebaik baik perancang. jadi, kita kena yakin dengan takdirNya. sebelum ni aku fikir macam macam. takot. risau. semua lah. kira macam tak yakin dengan takdir Allah. Astaghfirullahalazim. :(

Alhamdulillah, sekarang aku dah sedar. aku rasa tak perlu kot nak risau sangat pasal yang satu tu. kalau Allah dah tetapkan, aku terima dengan hati yang terbuka. but for now, aku nak fokus pada study and cita cita aku. cita cita yang mungkin tak sama macam orang lain. yeah, kali ni aku nekad. aku akan abeskan degree ni tanpa ada sebarang masalah. insya Allah. walaupun aku tauuu, next semester will be more tougher. huwaaaa ! nak tak nak aku kena lalui jugak demi segulung ijazah. cewahh ! please anyone pray for my success. :')

minggu minggu terakhir untuk semester 4 ni memang agak mencabar la. stresss! nak pulak sekarang dah final week. means that next week nak mula study week. hectic gilaaa. lect pon kalut la nak cover semua assignment, test, kuiz and what so forth. fuhh ! can u imagine 3 test dalam 1 minggu. topik pon semua tak mau kalah. kalau buleh, semua topik depa nak boh. amboihh. =.=' terpaksa lalui jugak. lepastu sistem pulak nasib bek ada member yang terer. hiikkk. aku cuma buat report jee. hehehe. aci kann? :P

lepastu nak final exam aku start 12 januari. actually tak da la lambat sangat pon. tapi memandangkan, paper orang lain semua start awal, jadi 12 hari bulan tu dikira lambat la tuu. ahaa ! eh, apa aku cakap ni haaa? -.- rasa macam kelam kabut ja update blog ni. ahhaa. tak kisah laa. lagi pon sape lah sangat nak baca kann.

aku pon dah kureng blogging dah sekarang ni. malas pon ada. haha. insya Allah, cuti sem nanti aku update sebanyak mungkin. HAHA. rasanya tetiap kali sebelum cuti sem aku cakap benda yang sama kan? tapi habuk pon tarakkkk. setakat 1, 2 post je nak buat apa? LOL

k lahhhh, tu je ar nak cita. hari ni 19 disember kan? emmmmmmm.

p/s : kalau lepas ni update tak letak muka sendiri tak pa tak?

ma'assalamah ;)


Comments

Popular Posts