Aidil Adha 2012

phewwww. sambil garu2 kepala yang tak gatal, aku tengah fikir ni. tak tau nak update apa. amboihh, tau la blogger separuh masa ponggg. jangan la tunjuk sangat. hahaha !

raya haji pong dah lepas dah. baru hari ni nak update. puihhh! btw, Salam Aidil Adha walaupon dah lambat sangat. =='

em, aku cuti seminggu plus dengan cuti mid sem. heaven lah jugak dok kat rumah ni sampai apa pon aku tak buat. LOL. maksud aku segala esaimen dan tak study pon untuk mid term yang tengah menanti aku. huaaa!

emm. dah. kering idea dah. haha!






tu je lah gambar raya haji tahun ni. =.='

k byeee !








Comments

cik nana said…
tetap nampak suasana raya tu wahida. hehe ;) eg sugar glider pun beraya jugak? hikhik
kucokelat said…
awak selamat hari rayerrr
Anonymous said…
cantik!
:)

chemay raya haji tahun ni tak ada gambar langsung tauu,,
sedihhh
T__T
TiranaAduka said…
comelnya.
Tupai terbang ke tu?
Cikpijaaa said…
bestnya ada sugar giler. ngee :)

gud luck utk exam mid term ya ! ^^

Popular Posts