hakikat seorang pelajar degree.

Assalamualaikum wbt.

rasanya macam dah lama tak taip panjang panjang kat blog ni. hukhuk. kesian encik Belog. tak da masa nak update. i've been super duper busy for the past few weeks. yelah. dah bergelar student kan. nak pulak ambik degree memang kena lah. takkan nak rilex je memanjang. huhu.


Alhamdulillah. everything went well. well lah sangat kan. huhu. asal lepas sudah lah. aku malas nak fikir lagi pasal projek yang dah di-submit. wah ayatt. boleh pulak combine dengan english word. HAHA. lantak lah. blog aku, suka hati meh.

Alhamdulillah jugak sebab masalah dah selesai, dah tau sebab musabab. and everything back to normal. aku je yang gelabah tak  memasal kenapa? huhu. tepuk dahi tanya lah hati. =.=' aku bersyukur sangat sangat masalah 'kecik' macam tu dah settle sebelum aku start exam. sebabnya selagi tak settle, memang aku akan selalu fikir.


i am sorry. i'm not perfect and nobody is perfect. aku cuma mahu jadi yang terbaik. semua orang pon. kan? apa lah yang aku membebel. HAHA. janji aku sorang ja yang paham.


well, sekarang aku tengah dalam mood studysampaimuntah. yelah. paper aku pon dah nak start dah 9 January ni. harap harap Allah permudahkan semuanya. risau jugak. sebab baru nak start paper yang pertama kan. a bit nervous. huhu. tapi, bila dah masok paper yang seterusnya, dah tak nervous dah. takot ja. huhu.


oh, sebenarnya tajuk kat atas tu, aku pakai letak ja sebab dah lama tak update kan. so, otak pon macam blur. idea pon tak da sangat pon. taip ni ikot perasaan ja. sebab tu ayat macam terabuq. huahua.


ok laah. dah tak ada pa yang nak dibebelkan. gud luck to all yang baca blog ni. perform well in your exam ya. and for me too. =.="

p/s: insyaAllah akan mula berbelog balik after exam. :)


bye.

Comments

Popular Posts