selamat selamat selamat hari raya.

uhuk uhuk. berhabuk sudah belog aku ni. kesiaann. tak dan nak layan belog sebab dok sibuk nak raya. raya tu penting. belog belakang cerita. HAHA. banyak gilaa nak update kat belog. tapi tak dan nak update. letih kot time raya macam ni. banyak keja nak kena buat. plus, aku anak pompuan yang sulung. memang wajib la banyak keja. huhu. tak pa. lagi pon dah besa dah.


memandangkan raya kan sebulan, so masih belum terlambat untuk aku ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. MAAF ZAHIR JE ye :P kepada semua muslimin dan muslimat yang baca belog nih. if aku ada terkutuk, termengata, ter-terasa hati, ter-kecik hati yang memang dah kecik ni, ter-typo (tetiba) dan semua ter ter yang terlibat la kan. aku mintak ampun dan maaf. 0-0 la ye. 


raya tahun ni macam tak best sangat. i mean raya first tu. sebab sedara mara tak ramai yang datang rumah. plus, aku tak sempat nak pi mana sangat pon hari tu. asyik dok ceruk dapoq tu ja. kesian kan? pakai baju lawa lawa last2 dok kat dapur. lepastu terus tukar pakai tshirt je. senang nak buat keja.





tahun ni satu family pakai baju raya kaler purple. cadangan dari aku. hihi. nampaknya diterima oleh semua pihak termasuk budak kat bawah ni. actually, dah beli dah baju raya kat dia. kaler kuning macam nak hijau macam mana tah. padahal time tu, aku + wani + ayah + mak dah beli dah baju raya. semua kaler purple. dia buat tak heran je. lepastu, Abg Gee & Jon balik rumah. depa pon beli kaler purple jugak. HIHI. at last adik Apit mengalah jugak la. tengok semua orang pakai purple. tak pasal pasal je baju raya dia 2 pasang tahun ni. 




budak ni suka kaler kuning. 


selamat hari raya!


bye.


Comments

anumuchan said…
i like pepellll..sweettt je..huhuuuu :) selamat hari raya too^^

Popular Posts