Hari Raya 5 | Part 1 : Kenduri Kawen Alia Nabeela

ENTRY INI PENUH DENGAN GAMBAR SAHAJA.




hari raya yang ke 5 hari tu, salah sorang kawan baik aku masa dekat sekola Sultanah Asma dulu, Alia Nabeela telah pon melangsungkan perkahwinannya. cehhh! ayat nak skema ja. huahua. aku kenal Alia ni masa form 4. yelah, dia masok sekola aku pon masa form 4. aku dengan dia kira rapat jugak la since dia dok satu kamar (dorm) dengan aku. lepas dah abes SPM tu, dah tak jumpa dah. and dia pulak further her study kat Moscow. memang payah la nak jumpa kan.


dah jumpa hari tu, rasa lain sangat. ye lah. masing masing dah berubah kan. aku tak sangka pon dapat pi kenduri dia. and tak sangka jugak sebab ramai jugak ex school mate aku yang pi. konvoi beramai-ramai. lepas tu buat bising. merosakkan majlis orang ja. puihhh.




di mana aku?




masa ni baru sampai kot.



we are Ex Asmarian batch 2006



merpati dua sejoli.


hantaran. bekenan aku tengok heels tu. =.=


credit to Rizmie.


candid.


bilik pengantin pon habes kena conquer. HAHA







Comments

Unknown said…
Woah kahwin time raya, bertambah meriah la kan? :)
wawahida idris said…
@Ain SSB

~ sangat meriah. plus jumpa member yg dah lama tak jumpa kan. :)

Popular Posts